Unternehmensbeschreibung
Abercrombie & Fitch Co. is a global, digitally led omnichannel specialty retailer of apparel and accessories catering to kids through millennials with assortments curated for their specific lifestyle needs. The company operates a family of brands, including Abercrombie & Fitch, YPB, abercrombie kids, Hollister and Gilly Hicks, with over 750 stores across North America, Europe, Asia and the Middle East, and e-commerce sites abercrombie.com, abercrombiekids.com, and hollisterco.com. Abercrombie & Fitch Co. leads with purpose and puts our people first. / German: Das Unternehmen betreibt eine Familie von Marken und bietet weltweit Produkte von dauerhafter Qualität; über 750 Filialen und entsprechende Online-Angebote.
Stellenbezeichnung
Assistent Manager (m/w/d) – sehr dynamisch. Verantwortlich für die Steigerung der Verkaufsergebnisse, Entwicklung von Strategien zur Verbesserung des Kundenerlebnisses, Koordination der Betriebsführung und Leitung eines Mitarbeit Teams. Zuständig für Aktualisierung der Kollektion, Styling-Tipps, Produktkenntnisse, Rekrutierung, Einstellung und Personalentwicklung des Storepersonals. Erwartung, jeden Tag sein Bestes zu geben. Interne Förderphilosophie ermöglicht Entwicklung zu zukünftigen Führungskräften der Filialorganisation.
Deine Aufgaben
* Kundenservice
* Vertriebsmanagement und -analyse
* OMNI-Channel Verkaufsabwicklung
* Präsentation des Stores und Betreuung der Verkaufsfläche
* Organisation des Laden- und Lagerbetriebs
* Personalmanagement
* Personalschulung und -entwicklung
* Kommunikation
* Schadenverhütung und Sicherheit
Englische Originalbeschreibung ergänzt: The Assistant Manager is a multi-faceted role that merges business strategy, operations, creativity, and people management. Strategically, assistant managers are responsible for driving sales results by analyzing the business and providing best-in-class customer service. They are responsible for overseeing daily store operations including opening and closing routines and driving efficiency in all store processes. They leverage creative expertise through floorset updates, styling recommendations and product knowledge. They are talent leaders, driving recruiting, training, engagement and development. They are expected to show up bringing their best selves every day. With a promote-from-within philosophy, our Assistant Managers will build upon their initial foundation and have the opportunity to grow into future leaders of our store’s organization.
What You'll Do
* Customer Experience
* Drive Sales
* OMNI Channel Fulfillment
* Store Presentation and Sales Floor Supervision
* Store & Stockroom Operations
* Staffing, Scheduling, and Payroll Management
* Training and Development
* Communication
* Asset Protection
Qualifikationen
Deine Qualifikation
* Hochschulabschluss von einer anerkannten Universität/Hochschule ODER 1 Jahr Arbeitserfahrung in einer leitenden Position mit Kundenkontakt
* CEFR B2 Fließende Englisch- und Deutschkenntnisse erforderlich
* Lösungsorientiertes Denken
* Fähigkeit sich in einem schnellen und herausfordernden Arbeitsumfeld zurechtzufinden
* Teamfähigkeit
* Eigeninitiative
* Ergebnisorientiertes Handeln
* Multitasking
* Interesse und bereits Modekenntnisse
What It Takes
* Bachelor's Degree OR one year of supervisory experience in a customer-facing role
* CEFR B2 Fluency in English & German, required
* Strong problem-solving skills
* Ability to show up in a fast-paced and challenging environment
* Team building skills
* Self-starter
* Drive to achieve results
* Multi-Tasking
* Fashion Interest & Knowledge
Zusätzliche Informationen
Was wir bieten
Als Mitarbeiter von Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) kannst du an Leistungsprogrammen teilnehmen, die auf dich und deinen Lebensstil zugeschnitten sind. Wir bieten einfache, wettbewerbsfähige und umfassende Leistungen, inklusive Quartalsbonus, bezahltem Urlaub, Beantragung befristeter/unbefristeter Verträge, Mitarbeiterrabatt, zusätzliche Abwesenheitstage, bezahlten Freiwilligentag, Unterstützung bei psychischer Gesundheit (Headspace, Carrot), Training und Entwicklung sowie Aufstiegschancen. Hinweis: Nach einem befristeten Vertrag ist ein unbefristeter Vertrag möglich.
What You’ll Get
As an A&F Co. associate, you’ll be eligible to participate in benefit programs designed to fit you and your lifestyle. Benefits include:
* Quarterly Incentive Bonus Program
* Paid Time Off
* Definite Contract and Indefinite Contract*
* Merchandise Discount
* Comp days and floating holiday
* Paid Volunteer Day per Year
* Associate Assistance Program for mental/behavioral health
* Headspace app
* Carrot; supports parenting journey
* Training and Development
* Opportunities for Career Advancement
* A global team that celebrates you for being YOU
Additionally: Indefinite contract is available after one definite contract.
Rechtliche Hinweise
Stellenangebote können Visa-Anforderungen betreffen. Abercrombie & Fitch Co. ist ein Arbeitgeber, der Chancengleichheit fördert. FOLLOW US ON INSTAGRAM @LIFEATANF. All job offers for this role could be subject to applicable work visa formalities.
#J-18808-Ljbffr